هتل های لوکس دبی امارات
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل پولمن سیتی سنتردبی

pullman-dubai.jpg

هتل پولمن دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد.این هتل 5 ستاره در سال 1997 بنا شده و از 361 اتاق تشکیل شده است. این هتل لوکس تا فرودگاه بین المللی 3 کیلومتر، تا نمایشگاه 2.6 کیلومتر،تا برج دبی 2.6 کیلومتر، تا لمسی پلازا هم تقریبا ۲/۳ کیلومتر و با پارک آبی وایلد وادی و برج العرب حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. یک ویژگی دیگه هتل پولمن مشرف به خور دبی  و باشگاه گلف و قایقرانی دبی است هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

pullman-dubai1.jpg

pullman-dubai4.jpg

pullman-dubai2.jpg

امکانات هتل پولمن سیتی سنتردبی:

این هتل دارای ۴ بار با انواع نوشیدنی و رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، مراکشی و یونانی به همراه موسیقی زنده است.

pullman-dubai5.jpg

تنیس ، سونا ، استخر روباز با چتر آفتاب ، صندلی های مخصوص و تخته شیرجه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، یک سالن بدنسازی مجهز ، انواع ماساژ ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری رستورانی شیک و مدرن و بار ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، بالکن ، سرویس نگه داری از کودک و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

pullman-dubai6.jpg

pullman-dubai3.jpg

جهت  خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آئوریس پلازا البرشا دبی

aurisplaza.jpg

 هتل آئوریس پلازا 5 ستاره در مکان البرشا دبی قرار دارد. موقعیت این هتل از نظر مکانی تا مرکز شهر 16 کیلومتر،فرودگاه بین المللی 30 کیلومتر،مرکز اسکی 300 متر، بازار امارات 500 متر،پارک البرشا 2 کیلومتر،برج العرب 5 کیلومتر، ایستگاه مترو 900 متر و ده دقیقه تا پارک ساحلی جمیرا فاصله دارد و سرویس دهی هتل به صورت BB می‌باشد.توریستان تور دبی با انتخاب هتل آئوریس پلازا البرشا دبی سفر به یادماندنی را سپری می کنند.

aurisplaza4.jpg

امکانات اتاق ها:

این هتل لوکس شامل 337 اتاق می باشد که دارای تلویزیون صفحه تخت،صندوق امانات،مینی بار و...است و رنگ آمیزی اتاق ها شاد و گرم میباشد همچنین دکوراسیون منحصر به فردی دارد.

aurisplaza1.jpg

aurisplaza6.jpg

امکانات هتل آئوریس پلازا البرشا دبی:

رستوران ZURI: این رستوران غذاهای متنوعی از سراسر دنیا سرو می‌کند و رستوران DIDON: به سرو غذاهای عربی و بین المللی می‌پردازد

کافه،استخر سرباز و سرپوشیده،سونا،جکوزی،ماساژ،باشگاه کودکان،سالن زیبایی،گل فروشی،مرکز خرید،سالن سمینار،سالن کنفرانس،سالن اسپا،روم سرویس 24 ساعته و ... در اختیار توریستان تور دبی قرار می دهد.

aurisplaza2.jpg

aurisplaza3.jpg

aurisplaza5.jpg

مسافران تور دبی با اسکان در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حک کنید.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

Jumeirah-Zabeel-Saray.jpg

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی در جزیره مصنوعی پالم جمیرا  که بعنوان یکی از مکان های تفریحی دبی شناخته شده قرار دارد.این هتل 5 ستاره لوکس تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه فاصله دارد.هتل زعبیل از 484 اتاق شیک تشکیل شده و رنگ آمیزی اتاق ها شاد و مدرن است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشد. هتل خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد که خاطرات خوب و به یادماندنی داشته باشند. 

Jumeirah-Zabeel-Saray2.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray1.jpg 

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سوناو ...

Jumeirah-Zabeel-Saray4.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray5.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره معروف ناحیه جمیرا دبی است .این هتل مجلل چشم اندازی رو به فضای سبز و دریا دارد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه ، 10 دقیقه تا پارک آبی،تا مرکز خرید امارات 10 دقیقه و تا مرکز شهر دبی 15 دقیقه فاصله دارد و به علت دسترسی آسان به مراکز شهر بهترین انتخاب برای گردشگران تور دبی است.

امکانات هتل هبتور گرند دبی:

 

این هتل دارای 446 اتاق در 14 تیپ مختلف است و دارای 18 رستوران و بار می باشد که انواع غذاهای  تایلندی ، لبنانی و دریایی را مطابق با ذائقه شما مسافران تور دبی سرو می کنند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است.. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.

امکانات هتل ۵ ستاره  هبتور گرند شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ،نگهداری از کودکان، مراکز تجاری، اتاق جلسه ،امکانت غواصی و کناره اختصاصی در جمیرا می باشد که برای مسافرانتور دبی سفری به یادماندنی می شود.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 





:: موضوعات مرتبط: هتل های دبی , ,
:: برچسب‌ها: تور دبی , قیمت تور دبی , هتل های دبی , تور امارات ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: